Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Και οι διαφημίσεις έχουν κανόνες...

Με την ευκαιρία της Μελέτης Περιβάλλοντος και του σχετικού μαθήματος δυο σχετικές ευκαιρίες για συζήτηση και επιλογή. 
Πατάμε πάνω στην κάθε εικόνα και συνεχίζουμε:




Και με την ευκαιρία, να ένα ποίημα που μιλάει για τη διαφήμιση και μας δίνει το μήνυμα του μαθήματος: 

Η διαφήμιση

Καλέ τι μας λες εκεί!
Δεν είμ' άδειο εγώ σακί
να μου βάζουν στο κεφάλι
ό, τι κι όσα θέλουν άλλοι.

Τι θα φάω, τι θα πιω,
με τι ρούχα θα ντυθώ,
ποιο παιχνίδι θ' αποχτήσω
και ποια τσίχλα θα μασήσω.

Όλη μέρα ολόγυρά μου,
διαφήμιση κυρά μου, 
προσπαθείς με κάθε τρόπο
στην καρδιά μου να βρεις τόπο.

Κι όλο πιότερο γλυκαίνεις
κι όλο πιο πολύ ομορφαίνεις
αλλά... μην πανηγυρίζεις, 
γιατί δε με ξεμυαλίζεις.


Της Μαρίας Γουμενοπούλου

από το Ανθολόγιο "Τα χελιδόνια" 
για τους μαθητές των τμημάτων μητρικής γλώσσας 
των Ελληνοπαίδων της Γερμανίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου