Μελέτη Περιβάλλοντος

Αναρτήσεις για τη Γ΄Δημοτικού (σχολική χρονιά 2019-2020).


Στη σελίδα αυτή βρίσκει κανείς αναρτήσεις σχετικές με το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος.


Για το ηλεκτρονικό ψηφιακό βιβλίο με εμπλουτισμένο περιεχόμενο πατήστε εδώ ή στην εικόνα του βιβλίου.


Για το εκπαιδευτικό λογισμικό του μαθήματος πατήστε εδώ.


Άλλα ενδιαφέροντα για το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, από τις δικές μας αναρτήσεις. Η αρίθμηση ακολουθεί την εξής πορεία : πιο χαμηλά οι πιο παλιές αναρτήσεις. Ο πρώτος αριθμός παραπέμπει στην ενότητα και ο δεύτερος στη σειρά που αναρτήθηκε το συγκεκριμένο άρθρο και προσπαθεί να συμβαδίζει με τη σειρά του αντίστοιχου μαθήματος στο σχολικό εγχειρίδιο. 

8.6. Παιχνίδια με συναισθήματα.
8.5. Λύνουμε μυστικούς κώδικες.
8.4. Η τηλεόραση μέσα από σκίτσα.
8.3. Η επικοινωνία από παλιά μέχρι σήμερα.
8.2. Ενημερωνόμαστε με χίλιους τρόπους.
8.1. Επικοινωνούμε;

6.10. Επανάληψη στην 6η ενότητα της Μελέτης.
6.1. Οι Ανάγκες μας.

5.4. Υγιεινή Διατροφή: μενού με νου.
5.3. Τροφή και ενέργεια.
5.2. Τροφικές Αλυσίδες.
5.1. Ενέργεια από τις τροφές.


4.Β.11. Επανάληψη στα ζώα-γ.
4.Β.10. Ζώα του τόπου μας - επανάληψη β. 
4.Β.9. Ζώα του τόπου μας - επανάληψη α.
4.Β.8. Ένα ζωάκι γεννιέται.
4.Β.7. Ποιο ζώο ζει πού;
4.Β.6. Κατηγορίες ζώων.
4.Β.5. Ταινιούλες με ζώα του γλυκού νερού.
4.Β.4. Ζώα του γλυκού νερού.
4.Β.3. Ζώα της θάλασσας - παρουσίαση.
4.Β.3. Ζώα του δάσους, εικόνες και πληροφορίες.
4.Β.2. Ζώα του ελληνικού δάσους.
4.Β.1. Πρώτη επαφή με τις κατηγορίες των ζώων - σπονδυλωτά και ασπόνδυλα.

4.Α.10. Φυτά: το αμπέλι.
4.Α.9. Φυτά: ανακαλύπτουμε την ελιά.
4.Α.8. Η βλάστηση σε άλλους τόπους.
4.Α.7. Ποιο μέρος του φυτού τρώμε;
4.Α.6. Πόες, θάμνοι και δέντρα.4.Α.5. Τα μέρη του φυτού.4.Α.4. Φυτά στο πιάτο μας (3).4.Α.3. Φυτά στο πιάτο μας (2). 4.Α.2. Φυτά στο πιάτο μας (1).
4.Α.1. Τα τριτάκια στον Βοτανικό Κήπο Διομήδους.


2.21. Επανάληψη στην 2η Ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος για τον τόπο μας. 
2.20. Χάρτης της Ελλάδας με γεωγραφικούς όρους.
2.19. Γεωγραφικοί όροι ξηράς και θάλασσας - παρουσίαση.
2.18. Γεωγραφικοί όροι του παραθαλάσσιου τόπου.
2.17. Οι γεωγραφικοί όροι - παιχνίδι.
2.16. Φωτογραφίες με τους γεωγραφικούς όρους.
2.15. Μαθαίνω τους γεωγραφικούς όρους του πεδινού τόπου.
2.14. Μαθαίνω τους γεωγραφικούς όρους του ορεινού τόπου.
2.13. Το τοπίο αλλάζει.
2.12. Το υπόμνημα - τα σύμβολα του χάρτη.2.11. Απεικόνιση ενός τόπου.
2.10. Τι είναι ένας χάρτης; 2.9. Βοηθάμε το περιβάλλον!
2.8. Περιβαλλοντικά προβλήματα.
2.7. Ο άνθρωπος και το περιβάλλον.
2.6. Η φωνή της φύσης.
2.5. Αλλαγές από τη φύση και τον άνθρωπο.
2.4. Τόπος και ασχολίες των κατοίκων.
2.3. Ασχολίες των κατοίκων. 
2.2. Ξεχωρίζω τους τόπους. 
2.1. Ο τόπος μας με χίλια πρόσωπα.

1.10. Εκλογές στην τάξη μας.
1.9. Ζούμε μαζί - Εκλογές - Επανάληψη 4.
1.8. Ζούμε μαζί - Κοινότητα - Επανάληψη 3.
1.7. Ζούμε μαζί - Κανόνες- Επανάληψη 2.
1.6. Ζούμε μαζί - Επανάληψη 1.
1.5. Εκλογές στον Δήμο. 
1.4. Ενημερωνόμαστε: ποιοι αποφασίζουν και τι αποφασίζουν.
1.3. Ενδιαφερόμαστε για την κοινότητα.
1.2. Για να ζούμε μαζί χρειαζόμαστε κανόνες.
1.1. Ζούμε μαζί, συνεργαζόμαστε και χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον.







Αναρτήσεις για τη Δ΄Δημοτικού (σχολική χρονιά 2017 -2018).


Στη σελίδα βρίσκονται συγκεντρωμένες οι αναρτήσεις του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, καθώς και το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος.




Πατώντας στην εικόνα μεταφερόμαστε στο ψηφιακό μας βιβλίο.





Για το εκπαιδευτικό λογισμικό του μαθήματος πατάμε στην επόμενη εικόνα.



Άλλα ενδιαφέροντα για το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, από τις δικές μας αναρτήσεις. Η αρίθμηση ακολουθεί την εξής πορεία : πιο χαμηλά οι πιο παλιές αναρτήσεις. Ο πρώτος αριθμός παραπέμπει στην ενότητα και ο δεύτερος στη σειρά που αναρτήθηκε το συγκεκριμένο άρθρο και προσπαθεί να συμβαδίζει με τη σειρά του αντίστοιχου μαθήματος στο σχολικό εγχειρίδιο. Στη Μελέτη Περιβάλλοντος της Δ΄τάξης μετά την 1η ενότητα ασχολούμαστε με την 3η, γιατί διαθεματικά συνδυάζεται με τις ενότητες 2 και 4 της Γλώσσας που χρονικά συμπίπτουν. Στη συνέχεια ερευνούμε τη 2η ενότητα και μετά συνεχίζουμε με την 7η που ταιριάζει με την 10η ενότητα της Γλώσσας. Ακολουθούμε με την 4η, 5η και 6η (φέτος την 6η ενότητα είδαμε εν τάχει στα σημαντικά της σημεία - η ύλη της έχει αφαιρεθεί από το Υπουργείο Παιδείας).

5.10. Η έρευνα για τις διατροφικές μας συνήθειες.
5.9. Κολλάζ με γεύματα. 5.8. 3η Επανάληψη στην 5η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
5.7. Πυραμίδες διατροφής και άσκησης.
5.6. 2η Επανάληψη στην 5η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
5.5. Επανάληψη στην 5η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
5.4. Ετοιμάζουμε τα γεύματά μας.
5.3. Υγιεινή διατροφή: μενού με νου!
5.2. Γνωρίζουμε και προσέχουμε το σώμα μας.
5.1. Το ανθρώπινο σώμα.

4.6. Επανάληψη στην 4η ενότητα της Μελέτης.

4.5. Τα επαγγέλματα των γονιών μας.
4.4. Έρευνα για το μελλοντικό μας επάγγελμα.
4.3. Επαγγέλματα που προσφέρουν υπηρεσίες.
4.2. Παλιά επαγγέλματα.
4.1. Τα επαγγέλματα σχετίζονται με τον τόπο.

7.14. Ασφαλές διαδίκτυο - ταινιούλες και παιχνίδια.
7.13. Οι άνθρωποι επικοινωνούμε και ενημερωνόμαστε.
7.12. Γινόμαστε μικροί ερευνητές.
7.11. Η φάρμα του Διαδικτύου.
7.10. Η ιστορία του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
7.9. Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου.
7.8. Οδύσσεια στο Διαδίκτυο.
7.7. Θετικά και αρνητικά της τηλεόρασης. Συζήτηση στην τάξη.
7.6. Ραδιόφωνο και τηλεόραση.
7.5. Πώς λειτουργεί η τηλεόραση;
7.4. Επικοινωνούμε και ενημερωνόμαστε.
7.3. Η εξέλιξη της επικοινωνίας.7.2. Για τη λέξη σχολείο.7.1. Ασφάλεια στο Διαδίκτυο:  "'Η Αθηνά και το νέο της τάμπλετ".
2.6. Επαναληπτικές ασκήσεις στη 2η ενότητα της Μελέτης.2.5. Σαρακίνηκο, βιβλίο για ένα προσφυγόπουλο. 2.4. Συγκρίνοντας στοιχεία των πολιτισμών των λαών.
2.3. Θρησκευτικά μνημεία στον τόπο μας.
2.2. Η παράδοση: όσα "έφτασαν" σε μας από παλιά. 
2.1. Συγκρίνοντας στοιχεία πολιτισμού.

3.41. Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής.
3.40. Η φύση είναι το σπίτι μας - επανάληψη της 3ης ενότητας.
3.39. Σταυρόλεξο στην 3η ενότητα της Μελέτης.
3.38. Ελευθέρωσε τον φίλο σου!
3.37. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για την 3η ενότητα της Μελέτης.
3.36. Απειλούμενα είδη στον κόσμο από τη WWF. 
3.35. Απειλούμενα είδη.
3.34. Τα δάση εκπέμπουν σήμα κινδύνου.
3.33. Σταλακτίτες σταλαγμίτες.
3.32. Η εκδρομή μας στον Μαραθώνα.
3.31. Καθαρές θάλασσες και ακτές.
3.30. Αποθέματα νερού.
3.29. Εμείς και το περιβάλλον σήμερα.
3.28. Εκδρομή στον Μαραθώνα και στο φράγμα.
3.27. Διαδρομές της γύρης, ταξίδια των σπόρων, πολλαπλασιασμός των φυτών.
3.26.  Εκπαιδευτικά βίντεο για την οδική ασφάλεια.
3.25.  Βιβλίο "Μέλισσες".
3.24.  Η μέλισσα - παρουσίαση.
3.23.  Η μέλισσα και ο θαυμαστός κόσμος της.
3.22. Στην εκδήλωση για την ανακύκλωση αλουμινίου.
3.21.  Ο λύκος ένα σπονδυλωτό ζώο.
3.20.  Ζώα : σπονδυλωτά και ασπόνδυλα.
3.19.  Ο λύκος - παρουσίαση.
3.18.  Τραγουδώντας την κυκλοφοριακή ασφάλεια.3.17.  Πληροφορίες για την κυκλοφοριακή αγωγή.
3.16.  Το τραγούδι της ανακύκλωσης.
3.15.  Απορρίμματα: υπάρχουν λύσεις.
3.14. Απορρίμματα λίγα ή πολλά;
3.13. Ανακυκλώνοντας...
3.12. "Ο πλανήτης εκπέμπει SOS".

3.11. Παίζοντας με τη βροχή.
3.10. Τροφικές αλυσίδες στα αγγλικά. 
3.9. Τροφικές αλυσίδες.
3.8. Έμβια και άβια στοιχεία του οικοσυστήματος.
3.7. Μαθαίνοντας για το νερό από το δίκτυο Μεσόγειος SOS.
3.6. Βιωματική δράση - εκδήλωση για την ανακύκλωση αλουμινίου.
3.5. Ντοκιμαντέρ για το νερό.
3.4. Νερά, νερά, νερά!
3.3. Οι λαλίτσες.
3.2. Τα ποτάμια της Βόρειας Εύβοιας.
3.1. Η Περπερούνα, έθιμο για την ανομβρία.

1.8. Επανάληψη στην 1η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος

1.7. Οι δρόμοι του σχολείου.
1.6. Ομαδική εργασία στα σημαντικά έργα.
1.5. Προβλήματα στο περιβάλλον από τα μεγάλα έργα.
1.4. Ασκήσεις στην 1η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
1.3. 
 Τα ποτάμια της Βόρειας Εύβοιας.
1.2. Τα γεωγραφικά μας διαμερίσματα.
1.1. Γεωγραφικά Διαμερίσματα της Ελλάδας.




Αναρτήσεις για τη Γ΄Δημοτικού (σχολική χρονιά 2017-2018).


Στη σελίδα αυτή βρίσκει κανείς αναρτήσεις σχετικές με το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος.


Για το ηλεκτρονικό ψηφιακό βιβλίο με εμπλουτισμένο περιεχόμενο πατήστε εδώ ή στην εικόνα του βιβλίου.


Για το εκπαιδευτικό λογισμικό του μαθήματος πατήστε εδώ.

Άλλα ενδιαφέροντα για το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, από τις δικές μας αναρτήσεις. Η αρίθμηση ακολουθεί την εξής πορεία : πιο χαμηλά οι πιο παλιές αναρτήσεις. Ο πρώτος αριθμός παραπέμπει στην ενότητα και ο δεύτερος στη σειρά που αναρτήθηκε το συγκεκριμένο άρθρο και προσπαθεί να συμβαδίζει με τη σειρά του αντίστοιχου μαθήματος στο σχολικό εγχειρίδιο. 

3.8. Περνάμε τον δρόμο.
3.7. Ασφάλεια στον δρόμο.
3.6. Ασφάλεια στους δρόμους.
3.5. Αποτελέσματα έρευνας για τη συγκοινωνία στη Χαλκίδα.
3.4. Κυκλοφοριακή αγωγή: φανάρια.
3.3. Ζώνες ασφαλείας.
3.2. Βρίσκουμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας.
3.1. Μέσα συγκοινωνίας - μέσα μεταφοράς.

7.7. Επανάληψη στην 7η ενότητα της Μελέτης.
7.6. Ασκήσεις στην 7η ενότητα της Μελέτης.
7.5. Οι αρχαίοι Ολυμπιακοί Αγώνες.
7.4. Πώς φτιάχνονται τα παραδοσιακά κεραμικά σκεύη.
7.3. Τεχνολογία των Αρχαίων Ελλήνων.
7.2. Στο εργαστήρι ενός αρχαίου αγγειοπλάστη.
7.1.  Βόλτα στην Αρχαία Αγορά της Αθήνας.

6.10. Επανάληψη στην 6η ενότητα της Μελέτης.
6.9. Ελέγχουμε τις συσκευασίες των προϊόντων.
6.8. Οι διαφημίσεις μας.
6.7. Διαφημίζω την Χαλκίδα.
6.6. Και οι διαφημίσεις έχουν κανόνες.
6.5. Χρειαζόμαστε όλα αυτά που αγοράζουμε;
6.4. Άντρες και γυναίκες.
6.3. Κολλάζ με τα δικαιώματα του παιδιού.
6.2. Είμαστε παιδιά, έχουμε δικαιώματα.
6.1. Οι Ανάγκες μας.

5.2. Τροφικές αλυσίδες.
5.1. Ενέργεια από τις τροφές.



4.Β.12. Επανάληψη στα ζώα.
4.Β.11. Ζώα του τόπου μας - επανάληψη β. 
4.Β.10. Ζώα του τόπου μας - επανάληψη α. 
4.Β.9. Ένα ζωάκι γεννιέται.
4.Β.8. Ποιο ζώο ζει πού;
4.Β.7. Ταινιούλες με ζώα του γλυκού νερού.
4.Β.6. Κατηγορίες ζώων.
4.Β.5. Ζώα του γλυκού νερού.
4.Β.4. Ζώα της θάλασσας - παρουσίαση.
4.Β.3.  Ζώα του δάσους. Εικόνες και πληροφορίες.
4.Β.2.  Ζώα του ελληνικού δάσους.
4.Β.1. Πρώτη επαφή με τις κατηγορίες των ζώων. Σπονδυλωτά και Ασπόνδυλα ζώα.

4.Α.10. Φυτά: το αμπέλι.
4.Α.9. Φυτά: ανακαλύπτουμε την ελιά.
4.Α.8. Η βλάστηση σε άλλους τόπους.
4.Α.7. Η επίσκεψή μας στον Βοτανικό Κήπο Διομήδους.
4.Α.6. Ποιο μέρος του φυτού τρώμε;
4.Α.5. Πόες, θάμνοι και δέντρα.
4.Α.4. Τα μέρη του φυτού.
4.Α.3. Φυτά στο πιάτο μας (3).
4.Α.2. Φυτά στο πιάτο μας (2).
4.Α.1. Φυτά στο πιάτο μας(1).

2.21. Επανάληψη στη 2η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος για τον τόπο μας.
2.20. Χάρτης της Ελλάδας με γεωγραφικούς όρους.
2.19. Γεωγραφικοί όροι ξηράς και θάλασσας - παρουσίαση.
2.18 Γεωγραφικοί όροι του παραθαλάσσιου τόπου.
2.17. Γεωγραφικοί όροι - παιχνίδι.
2.16. Φωτογραφίες με τους γεωγραφικούς όρους.
2.15. Μαθαίνω του γεωγραφικούς όρους του πεδινού τόπου.
2.14. Μαθαίνω τους γεωγραφικούς όρους του ορεινού τόπου. 2.13. Το τοπίο αλλάζει.
2.12. Το υπόμνημα - τα σύμβολα του χάρτη.
2.11. Απεικόνιση ενός τόπου.
2.10. Τι είναι ένας χάρτης;
2.9. Βοηθάμε το περιβάλλον.
2.8. Περιβαλλοντικά προβλήματα.

1.2. Για να ζούμε μαζί, χρειαζόμαστε κανόνες.
1.1. Ζούμε μαζί, συνεργαζόμαστε και χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον.





Αναρτήσεις για τη Δ΄Δημοτικού (σχολική χρονιά 2016 -2017).

Στη σελίδα βρίσκονται συγκεντρωμένες οι αναρτήσεις του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, καθώς και το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος.

Πατώντας στην εικόνα μεταφερόμαστε στο ψηφιακό μας βιβλίο.


Για το εκπαιδευτικό λογισμικό του μαθήματος πατάμε στην επόμενη εικόνα.

Άλλα ενδιαφέροντα για το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, από τις δικές μας αναρτήσεις. Η αρίθμηση ακολουθεί την εξής πορεία : πιο χαμηλά οι πιο παλιές αναρτήσεις. Ο πρώτος αριθμός παραπέμπει στην ενότητα και ο δεύτερος στη σειρά που αναρτήθηκε το συγκεκριμένο άρθρο και προσπαθεί να συμβαδίζει με τη σειρά του αντίστοιχου μαθήματος στο σχολικό εγχειρίδιο. Στη Μελέτη Περιβάλλοντος της Δ΄τάξης μετά την 1η ενότητα ασχολούμαστε με την 3η, γιατί διαθεματικά συνδυάζεται με τις ενότητες 2 και 4 της Γλώσσας που χρονικά συμπίπτουν. Στη συνέχεια ερευνούμε τη 2η ενότητα και μετά συνεχίζουμε με την 7η που ταιριάζει με την 10η ενότητα της Γλώσσας. Ακολουθούμε με την 4η, 5η και 6η.


6.6. Επανάληψη στην 6η ενότητα της Μελέτης.
6.5. Αλλαγές από στερεά σε υγρά και σε αέρια.
6.4. Πού υπάρχει αέρας;
6.3. Πώς μετράμε τη θερμοκρασία των σωμάτων;
6.2.  Διαχωρισμός μειγμάτων.
6.1. Φυσική πειραματική: δημιουργώντας μείγματα και διαλύματα.

5.8. Κολλάζ με γεύματα.
5.7. 2η Επανάληψη στην 5η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
5.6. Επανάληψη στην 5η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
5.5. Ετοιμάζουμε τα γεύματά μας.
5.4. Υγιεινή Διατροφή : μενού με νου!
5.3. Έρευνα για τις διατροφικές και άλλες μας συνήθειες.
5.2. Γνωρίζουμε και προσέχουμε το σώμα μας.
5.1. Το ανθρώπινο σώμα.

4.5.  Επανάληψη στην 4η ενότητα της Μελέτης.
4.4. Επαγγέλματα που προσφέρουν υπηρεσίες.
4.3.  Παλιά επαγγέλματα.
4.2.  Ποιο επάγγελμα θα κάνω όταν μεγαλώσω;
4.1.  Τα επαγγέλματα σχετίζονται με τον τόπο. 

7.11. Οι άνθρωποι επικοινωνούμε και ενημερωνόμαστε.
7.10. Γινόμαστε μικροί ερευνητές.
7.9. Η ιστορία του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
7.8. Πώς λειτουργεί η τηλεόραση;
7.7. Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου.
7.6. Οδύσσεια στο Διαδίκτυο.
7.5. Μια ξεχωριστή επίσκεψη.
7.4. Ραδιόφωνο και τηλεόραση.
7.3. Επικοινωνούμε και ενημερωνόμαστε.
7.2. Η εξέλιξη της επικοινωνίας.
7.1. Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (7/2/2017).


2.8. Επαναληπτικές ασκήσεις στη 2η ενότητα της Μελέτης.
2.7. Σαρακίνηκο, βιβλίο για ένα προσφυγόπουλο.
2.6. Συγκρίνοντας στοιχεία των πολιτισμών των λαών.
2.5. Άγιο Όρος: το περιβόλι της Παναγίας.
2.4. Θρησκευτικά μνημεία στον τόπο μας.
2.3. Μουσεία: τα σπίτια των πολιτιστικών αγαθών.
2.2. H παράδοσή μας: Όσα «έφτασαν» σε μας από παλιά...
2.1. Συγκρίνοντας στοιχεία του πολιτισμού.


3.41. Αφίσες για την ανακύκλωση.
3.40. Ελευθέρωσε τον Φίλο σου - Free your friend.
3.39.  Μια νύχτα στη χωματερή.Οι ζωγραφιές μας.
3.38.  Σταυρόλεξο στην 3η ενότητα της Μελέτης.
3.37.  Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για την 3η ενότητα της Μελέτης.
3.36.  Απειλούμενα ζώα στον κόσμο από τη WWF
3.35.  Απειλούμενα είδη.
3.34. Μια νύχτα στη χωματερή. (βιβλίο).
3.33. Χριστουγεννιάτικες κατασκευές - ανακυκλώνοντας.
3.32.  Χριστουγεννιάτικες κατασκευές (με ανακύκλωση).
3.31.  Τα δάση εκπέμπουν σήμα κινδύνου.
3.30.  Σταλακτίτες σταλαγμίτες.
3.29.  Καθαρές θάλασσες και ακτές.
3.28.  Το φράγμα του Μαραθώνα.
3.27.  Αποθέματα νερού.
3.26.  Απορρίμματα: υπάρχουν λύσεις!
3.25.  Απορρίμματα, λίγα ή πολλά;
3.24.  Ανακυκλώνοντας.
3.23.  Γίνε πράκτορας του πλανήτη. (βιβλίο).
3.22.  Καλοί λύκοι...
3.21.  Εμείς και το περιβάλλον σήμερα.
3.20. Διαδρομές της γύρης, ταξίδια των σπόρων, πολλαπλασιασμός των φυτών.
3.19. Η μέλισσα  - παρουσίαση.
3.18. Ο λύκος - παρουσίαση.
3.17. Η Μέλισσα και ο θαυμαστός κόσμος της.
3.16. Παίζοντας με τη βροχή.
3.15. Ο λύκος - ένα σπονδυλωτό ζώο. 
3.14.   Ζώα : σπονδυλωτά και ασπόνδυλα
3.13. Παιχνίδι για το οικοσύστημα και για τις αλληλεπιδράσεις σε αυτό.
3.12. Ανακαλύπτουμε το οικοσύστημα της αυλής του σχολείου.
3.11.  Μια φορά κι έναν καιρό… σ’ένα δάσος μαγικό.
3.10. Έμβια και άβια στοιχεία του οικοσυστήματος.
3.9.  Μαθαίνοντας για το νερό από το Δίκτυο Μεσόγειος SOS.
3.8.  Νερά, νερά, νερά.
3.7.  Ο πλανήτης εκπέμπει SOS. (βιβλίο).
3.6.  Νερά, νερά, νερά.
3.5.  Οι λαλίτσες.
3.4.  Η Περπερούνα, έθιμο για την ανομβρία.
3.3.  Ντοκιμαντέρ για το νερό.
3.2.  Με τον Σταγονούλη παίζοντας παιχνίδια.
3.1.   Ο κύκλος του νερού στη φύση.

1.6. Επανάληψη στην 1η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
1.5.  Προβλήματα στο περιβάλλον από τα μεγάλα έργα.
1.4. Ασκήσεις στην 1η ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
1.3. Τα γεωγραφικά διαμερίσματα από τις ομάδες μας.
1.2.  Γεωγραφικά διαμερίσματα. (Εργασία σε ομάδες).
1.1.  Γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας.


Αναρτήσεις για τη Γ΄Δημοτικού (σχολική χρονιά 2015 -2016).


Στη σελίδα αυτή βρίσκει κανείς αναρτήσεις σχετικές με το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος.



Για το ηλεκτρονικό ψηφιακό βιβλίο με εμπλουτισμένο περιεχόμενο πατήστε εδώ.




Για το εκπαιδευτικό λογισμικό του μαθήματος πατήστε εδώ.






Άλλα ενδιαφέροντα για το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, από τις δικές μας αναρτήσεις. Η αρίθμηση ακολουθεί την εξής πορεία : πιο χαμηλά οι πιο παλιές αναρτήσεις. Ο πρώτος αριθμός παραπέμπει στην ενότητα και ο δεύτερος στη σειρά που αναρτήθηκε το συγκεκριμένο άρθρο και προσπαθεί να συμβαδίζει με τη σειρά του αντίστοιχου μαθήματος στο σχολικό εγχειρίδιο. 




8.9. Γινόμαστε ... το διαδίκτυο. 8.8. Ασφαλές διαδίκτυο - ταινιούλες και παιχνίδια.
8.7. Σήματα καταλληλότητας τηλεοπτικών προγραμμάτων.
8.6.Η τηλεόραση μέσα από σκίτσα.
8.5. Η επικοινωνία από παλιά μέχρι σήμερα.
8.4.Ενημερωνόμαστε με χίλιους τρόπους.
8.3. Νοηματική γλώσσα.

8.2. Μαθαίνουμε παίζοντας τη γραφή Braille.
8.1. Επικοινωνούμε;

7.10. Οι αρχαίοι Ολυμπιακοί αγώνες.
7.9. Η εξερεύνηση της πόλης μας.
7.8. Τα έθιμα στην τάξη μας.
7.7. Εξερευνώντας την πόλη μας.

7.6. Η Χαλκίδα που χάθηκε.
7.5. "Μαλαματένιος αργαλειός και ελεφαντένιο χτένι"
7.4. Η παράσταση αρχίζει!
7.3. Η τεχνολογία των Αρχαίων Ελλήνων.
7.2. Βόλτα στην Αρχαία Αγορά της Αθήνας. 
7.1. Ελάτε να παίξουμε μέσα στον χρόνο.

6.6. Ελέγχουμε τις συσκευασίες των προϊόντων.

6.5. Και οι διαφημίσεις έχουν κανόνες...
6.4. Χρειαζόμαστε όλα αυτά που αγοράζουμε;
6.3. Άντρες και γυναίκες.

6.2. Είμαστε παιδιά, έχουμε δικαιώματα.
6.1. Οι Ανάγκες μας.

5.3. Τροφικές αλυσίδες στα αγγλικά.

5.2. Τροφικές αλυσίδες. 
5.1. Ενέργεια από τις τροφές.

4.Α.11. Επαναληπτικές ασκήσεις στα φυτά.

4.Α.10. Πώς τρέφονται τα φυτά.
4.Α.9. Ποιο μέρος του φυτού τρώμε;
4.Α.8. Η βλάστηση σε άλλους τόπους.
4.Α.7. Πόες, θάμνοι και δέντρα.
4.Α.6. Τα μέρη του φυτού.
4.Α.5. Φυτά στο πιάτο μας (3).
4.Α.4. Φυτά στο πιάτο μας (2).
4.Α.3. Φυτά στο πιάτο μας (1)
4.Α.2. Φυτά : το αμπέλι.

4.Α.1.Φυτά : ανακαλύπτουμε την ελιά.

4.Β.11. Κατηγορίες ζώων. 

4.Β.10. Επανάληψη στα ζώα.
4.Β.9. Ζώα του τόπου μας - Β.
4.Β.8. Ζώα του τόπου μας - Α.
4.Β.7. Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Πλανητάριο.
4.Β.6. Ένα ζωάκι γεννιέται.
4.Β.5. Ζώα του γλυκού νερού.
4.Β.4. Ζώα  της θάλασσας - παρουσίαση.
4.Β.3. Ζώα του δάσους - εικόνες και πληροφορίες.
4.Β.2. Ζώα του ελληνικού δάσους.
4.Β.1. Πρώτη επαφή με τις κατηγορίες των ζώων - Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα.

3.6. Η κυκλοφορία στη γειτονιά του σχολείου μας.

3.5. Ασφάλεια στους δρόμους.
3.4. Αποτελέσματα έρευνας για τη συγκοινωνία στη Χαλκίδα.
3.3. Ζώνες ασφαλείας.
3.2. Βρίσκουμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας.
3.1. Μέσα συγκοινωνίας - μέσα μεταφοράς.

2.7.4. Επανάληψη στη 2η Ενότητα της Μελέτης Περιβάλλοντος για τον τόπο μας

2.7.3. Χάρτης Ελλάδας με γεωγραφικούς όρους.
2.7.2. Γεωγραφικοί όροι ξηράς και θάλασσας - παρουσίαση.

2.7.1. Γεωγραφικοί όροι της θάλασσας.
2.6.4. Φωτογραφίες με τους γεωγραφικούς όρους.
2.6.3. Οι γεωγραφικοί όροι της ξηράς - παιχνίδια.
2.6.2. Μαθαίνω τους γεωγραφικούς όρους του πεδινού τόπου.
2.6.1. Μαθαίνω τους γεωγραφικούς όρους του ορεινού τόπου.

2.5.4. Το υπόμνημα - τα σύμβολα του χάρτη.
2.5.3. Το τοπίο αλλάζει.
2.5.2. Απεικόνιση ενός τόπου.
2.5.1. Τι είναι ένας χάρτης.
2.4.2. Ο άνθρωπος και το περιβάλλον.
2.4.1. Περιβαλλοντικά προβλήματα.
2.3.2. Η φωνή της φύσης.

2.3.1. Αλλαγές από τη φύση και τον άνθρωπο.
2.2.2. Τόπος και ασχολίες των κατοίκων.
2.2.1. Ασχολίες των κατοίκων.
2.1.2. Ξεχωρίζω τους τόπους.
2.1.1. Ο τόπος μας με χίλια πρόσωπα.

1.6.8. Ζούμε μαζί - Σταυρόλεξο - Επανάληψη 8.
1.6.7. Ζούμε μαζί - Εκλογές - Επανάληψη 7.
1.6.6. Ζούμε μαζί - Αποφάσεις - Επανάληψη 6.
1.6.5. Ζούμε μαζί - Κοινότητα - Επανάληψη 5.
1.6.4. Ζούμε μαζί - Παραβίαση κανόνων - Επανάληψη 4.
1.6.3. Ζούμε μαζί - Κανόνες - Επανάληψη 3.
1.6.2. Ζούμε μαζί - Επανάληψη 2.
1.6.1. Ζούμε μαζί. Επανάληψη 1.
1.5.1. Πώς αλλιώς συμμετέχουμε στον Δήμο μας.
1.5. Εκλογές στον Δήμο.
1.4. Ενημερωνόμαστε : ποιοι αποφασίζουν και τι αποφασίζουν.
1.3. Ενδιαφερόμαστε για την κοινότητα.
1.2. Για να ζούμε μαζί, χρειαζόμαστε κανόνες.
1.1.1. Ζούμε μαζί, χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον.
1.1. Ζούμε μαζί και συνεργαζόμαστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου