Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

Φυτά στο πιάτο μας (3).

Μάθαμε τόσα πράγματα για το τι πρέπει και πόσο συχνά να τρώμε, που έφτασε η ώρα να ετοιμάσουμε το μεσημεριανό μας μενού. Και θυμόμαστε "μενού με νου!"

Πατάμε στην εικόνα και μεταφέρουμε τα φαγητά στα αντίστοιχα τετράγωνα. Μπορούμε να ετοιμάσουμε δύο διαφορετικά μενού. Προσέχουμε να είναι υγιεινά!




Και τώρα πια ώρα για χαλάρωση, μετά από τόσο φαγητό!

Ακούμε και χορεύουμε με το "Χορό των Μπιζελιών" από την καταπληκτική "Λιλιπούπολη".


Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή

Μουσική: Λένα Πλάτωνος

Τραγουδούν : Αντώνης Κοντογεωργίου και Λένα Πλάτωνος

Το χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.

Μ’ ένα πράσινο καινούργιο παπιγιόν
προχωρώ για τον χορό των μπιζελιών
Ήρθ’ η ώρα πια κι εγώ, ήρθ’ η ώρα πια κι εγώ
να χορέψω με λαχτάρα, αγκαλιά με μια αγκινάρα
το πρώτο μου τανγκό.

Βλίτα και σπανάκι χορεύουνε συρτάκι
χορεύουνε συρτάκι στο χορό των μπιζελιών
κι η μπάμια η μεγάλη χορεύει πεντοζάλη
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.

Μ’ ένα πράσινο καινούργιο παπιγιόν
προχωρώ για τον χορό των μπιζελιών
Ήρθ’ η ώρα πια κι εγώ, ήρθ’ η ώρα πια κι εγώ
να χορέψω με λαχτάρα, αγκαλιά με μια αγκινάρα
το πρώτο μου τανγκό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου