Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Σαν τον Καραγκιόζη.

Με την ευκαιρία του μαθήματος "Ο Καραγκιόζης φούρναρης" γνωρίζουμε το τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου που μας το απέδωσε σε σχηματοποίημα ο συμμαθητής μας ο Μάριος.

Πατάμε στον σύνδεσμο και τραγουδάμε μαζί με τον συνθέτη:

https://safeYouTube.net/w/R75H

Στίχοι και Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος. 
Το video (σκηνές) είναι από την παράσταση " Ο Καραγκιόζης τραγουδιστής " του Άθου Δανέλλη. 

Κείνο που με τρώει κείνο που με σώζει
είναι π’ ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη. 
Φίλους και εχθρούς στις φριχτές μου πλάτες 
όμορφα να σήκωνα σαν να `ταν επιβάτες. 

Λευκό μου σεντονάκι λάμπα μου τρελή
ποια αγάπη τάχα μας φυσάει
βάλε στη σκιά σου τούτο το παιδί
που δεν έχει απόψε πού να πάει πού να πάει. 

Σαν κουκιά μετρώ τα λόγια του καμπούρη
πίσω απ’ το λευκό πανί μέσα στο κιβούρι. 
Μα όσο κι αν μετρώ κάτι περισσεύει 
τρύπια είν’ η αγάπη μας και δε μας προστατεύει. 

Λευκό μου σεντονάκι λάμπα μου τρελή
κόκκινα αυγά ή καρναβάλια 
μέσα από την κάλπη τη στατιστική 
μας κοιτάζει ο χάρος και του τρέχουνε τα σάλια. 

Σαν σκιές γλιστρούν λόγια και εικόνες 
κάρα σκουπιδιάρικα, φεύγουν οι χειμώνες.
Αν δε ντρέπεσαι να καθίσεις πίσω
έλα Ηπείρου κι Αχαρνών να σε γιουχαΐσω. 

Λευκό μου σεντονάκι λάμπα μου τρελή
ποια αγάπη τάχα μας φυσάει
βάλε στη σκιά σου τούτο το παιδί
που δεν έχει απόψε πού να πάει πού να πάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου