Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Ο αδελφός της Ασπασίας.

 Τον συναντάμε στο βιβλίο της Γλώσσας μας και είναι ο Δαμιανός ο ήρωας του βιβλίου "Ο αδελφός της Ασπασίας" (εκδόσεις Πατάκη) από τον ξεχωριστό συγγραφέα Μάνο Κοντολέων.  Στο βιβλίο συναντάμε ένα απόσπασμα από το πρώτο βιβλίο με αφηγητή τον Δαμιανό.
Στην περίληψη αυτού του βιβλίου διαβάζουμε:
"Με λένε Δαμιανό. Είμαι οχτώ, περίπου, χρονών κι αυτό εδώ το βιβλίο το έγραψα ολάκερο μόνος μου. Μοναχά τον τίτλο του τον βρήκε η Ασπασία. Ποια είναι αυτή; Μα μη μου πείτε
πως δεν ξέρετε την περίφημη μεγαλύτερη αδελφή μου! Λοιπόν διαβάστε αυτά που έγραψα κι έχετε πολλά να μάθετε και για την Ασπασία, που φοβάται τις αράχνες, και για τη μαμά μου, που ξέχασε μέσα στο αυτοκίνητο τη γάτα, και για τον μπαμπά μου, που τον είπανε «μπάρμπα» και για το φίλο μου, τον Γιωργή, που πάλεψα μαζί του και δε μ' άφησαν να τον νικήσω, και για μένα και τις Μ.Α. μου (τις Μεγάλες Αποφάσεις μου εννοώ)". 
Κυκλοφορούν ακόμη δύο βιβλία με τον Δαμιανό και την οικογένειά του το "Μεγάλο βραβείο μεγάλοι μπελάδες" και το "Κατασκήνωση κάτω από τα ζώδια".
Από το βιβλίο "Μεγάλο βραβείο μεγάλοι μπελάδες" διαβάζουμε σε ηλεκτρονική μορφή τις πρώτες περίπου 30 σελίδες. Ένα χορταστικό μεγάλο απόσπασμα! Πατάμε στην επόμενη εικόνα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου