Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

"Κυκλοφορούμε" και παρουσιαζόμαστε.


Συμμετείχαμε στις εκδηλώσεις παρουσίασης των  προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων την Τετάρτη 5/6/2019 στο Αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας με τίτλο: 

"ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ & ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ".

Παρουσιάσαμε το πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής "Ασφαλώς Κυκλοφορώ" που υλοποιούμε φέτος. 

Για την παρουσίασή μας ετοιμάσαμε μια μικρή ταινία με φωτογραφίες από τις δράσεις μας και τραγουδήσαμε δύο τραγούδια. Και τα δύο ήταν βασισμένα στη μουσική γνωστών τραγουδιών με δικούς μας στίχους, σχετικούς με το θέμα μας.



Το πρώτο τραγούδι που παρουσιάσαμε ήταν το «Κυκλοφορώ και … νου φορώ» (Βασισμένο στο τραγούδι «Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ» των Στ. Κραουνάκη, Λ. Νικολακοπούλου που τραγουδά η Άλκηστης Πρωτοψάλτη). 

Οι στίχοι μας : 



Κυκλοφορώ και νου φορώ 
γιατί ποτέ μπροστά δεν ξέρω τι θα βρω! 
Κι αν δεν κοιτώ προσεκτικά 
αφηρημένος ίσως κάπου καρφωθώ. 

Κυκλοφορώ με το μυαλό 
και ζώνη πάντα μες τ’ αμάξι μου φορώ. 
Και με τα μάτια μου κοιτώ, 
τις πινακίδες να τις δω και να σωθώ. 

Και υπακούω μες στους δρόμους 
στα φανάρια και στις στάσεις 
τους τροχονόμους που’ ναι πάντα στις διαβάσεις. 
Και ευτυχώς που μια ζωή από παιδί παρακαλάω 
να’ μαι καλά και τους ανθρώπους ν’ αγαπάω! 

Κυκλοφορώ και νου φορώ 
γιατί ποτέ μπροστά δεν ξέρω τι θα βρω! 
Κι αν δεν κοιτώ προσεκτικά 
αφηρημένος ίσως κάπου καρφωθώ. 

Κυκλοφορώ και νου φορώ 
στις γειτονιές, μες στα σοκάκια τριγυρνώ 
και σαν παιδί που’ μαι κι εγώ 
θέλω να ζήσω τις χαρές αυτό ζητώ! 

Με το ποδήλατο γυρνώ 
και πάντα κράνος στο κεφάλι μου φορώ. 
Δεν είναι ψέμα η ζωή 
ό, τι κι αν κάνω θέλει πάντα ΠΡΟΣΟΧΗ! 

Και υπακούω μες στους δρόμους 
στα φανάρια και στις στάσεις 
τους τροχονόμους που’ ναι πάντα στις διαβάσεις. 
Και ευτυχώς που μια ζωή από παιδί παρακαλάω 
να’ μαι καλά και τους ανθρώπους ν’ αγαπάω! 

Κυκλοφορώ και νου φορώ 
στις γειτονιές, μες στα σοκάκια τριγυρνώ 
και σαν παιδί που’ μαι κι εγώ 
θέλω να ζήσω τις χαρές αυτό ζητώ! 

Το δεύτερο  ήταν το τραγούδι « Ο ΟΔΗΓΟΣ » (Τραγουδιέται στη μουσική του τραγουδιού «Το ποδήλατό μου» του Χ. Νικολόπουλου που ερμηνεύει ο Κ. Μακεδόνας) .

Μπαίνω στ’ αυτοκίνητο και φεύγω για Ξυλόκαστρο, 
Αλλά πάντα ζώνη φορώ 

Πιάνω το τιμόνι και το πόδι μου γκαζώνει, 
Αλλά κόκκινο και σταματώ. 

Χτυπά το κινητό μου, όμως δεν απαντώ. 
Είχα το μυαλό μου στον προορισμό μου 
για να φτάσω ασφαλής. 
Κοίταζα μπροστά μου να’ χω την υγειά μου 
Κι είμαι τώρα αρτιμελής. 

Προσέχω να μην τρέχω και τα σήματα ελέγχω, 
Καθώς να μην πιω πολύ. 
Τα αυτοκίνητά μας, όπως ναι και τα μυαλά μας 
Θέλουν προσοχή πάρα πολύ. 

Χτυπά το κινητό μου, όμως δεν απαντώ. 
Είχα το μυαλό μου στον προορισμό μου 
για να φτάσω ασφαλής. 
Κοίταζα μπροστά μου να’ χω την υγειά μου 
Κι είμαι τώρα αρτιμελής.

Φεύγοντας πήραμε αναμνηστικό για τη συμμετοχή μας:

Για την παρουσίασή μας μεγάλη βοήθεια μας πρόσφερε η μουσικός του σχολείου μας η κυρία Αναστασία Σάρλη που μετέγραψε τα τραγούδια σε μουσική χωρίς λόγια. Την ευχαριστούμε πολύ!
Ευχαριστούμε επίσης την καθηγήτριά μας των Αγγλικών την κυρία Ρούλα Συρόγιαννη που μας συνόδεψε και φωτογράφισε την εκδήλωση.

Γυρίζοντας στο σχολείο, μας περίμενε μια μικρή έκπληξη. Η κυρία μας μοίρασε στον καθένα μας το βιβλίο "Καλώς τον κύριο ΚΟΚ" της Ελένης Πιτσιδοπούλου από τις εκδόσεις Κέδρος.
Νομίζουμε πως μάθαμε πολλά για την ασφάλειά μας στους δρόμους!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου